Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris parc. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris parc. Mostrar tots els missatges

diumenge, 21 de novembre del 2010

El parc del llac.





Aquest parc està on està la plaça dels jocs just abaix, es un joc on està tot de muntanya i només hi ha una font i abaix hi ha un llac realment no es un parc si no per pasar la estona contemplant la naturalesa que hi ha i això aquest lloc m'hagrada molt per relaxarme encara que una vegada estava allà sentada i de fons vaig sentir la veu d'algú i hem vaig espantar molt llavors vaig sortir corrents, hi desde aquell día no vaig anar més fins avui que he anat a fer les fotogràfies perquè veieu totes les fotogràfies en persona.

El parc de la font del Roure





El parc de la font del roure es un parc que està just al costat de l'escola font del roure llavors els nens en quant sorten de l'escola van allà a jugar una mica, encara que segueixo dint que hi ha massas parques aquí a Masquefa, però bueno la cuestió que digueme la vostra opinió sobre aquest parc avera que us sembla.

El parc de la petanca


El parc de la petanca està just al costat de la petanca hi ha una font, i van fer una carretera nova perquè els cotxes puguisin pasar per allà aquest parc la realitat esque no hi ha nens si no hi ha avis que van a jugar ala petanca i quan tornan van al parc a pendre el sol a fer la xarradeta una miqueta, no m'hrada gens aquest tipus de parc, tan junt i que no va ningú una cosa si que no reclamo que tots aquests parcs tenen unes balles perquè els nens petits no sortin, té els seus columpis i poc més.

Petit entre pisos



Aquest està al costat del que acabo de explicar, és a dir al costat d'aquest nou, la veritat es que va molta gent també però desde que han fet el nou no va tanta gent perque ja no li agrada gens, però jo sempre desde que era petita encara que anava al parc del tub també quedaba amb la Marta que viu al costat meu i anavem allà a jugar.
Que os sembla aquest parc?
Per lo menys aquest parc hi ha una FONT on els nens poden veure aigua.

El parc Nou

El parc nou, és diu així perque fa molt poc que l'han fet això era un barranc llavors van fer un parc perquè els nens que viuen per allà poden jugar, no poden entrar nens més de 12 anys excepte les mares que això ho veig bastant bé perquè si les mares no estan per allà i els nens es cauen doncs, tenen que estar allà, esta a dalt del poble al costat de varis parcs, i es una mica medicinal, els columpis i tal són diferents es més petit, i no hi ha ni tobogan, només hi ha un balanceig, més columpis, van bastant nens, perquè quan arriben de l'escola com nens normals volen anar al parc a jugar, però igualment segueixo creient que hi ha molts parcs a Masquefa, hi he fet aquest bloc majoritariament perquè os doneu conté de tots els parcs que hi ha a Masquefa i perquè hem dieu si es normal o no.

La plaça dels jocs.





Aquest es un parc, on com diu el seu nom juguen, però hi ha a una banda els jocs per a nens en mig per als grans perquè juguen a futbol o basquet, i en el costat esquerrra i trobem els jocs per als avis, que poden jugar i gaudir de les seves activitats, la veritat esque van molts avis a fer la xarradeta i també afer els seus exercisis normalment van pel de matí, en veritat aixòsi que ho trobu bastant bé perquè aixi els avis poden practicar, i tal i no només per els nens petis ni per els grans si no també que hi hagin coses per els avis.

El parc del tub

Aquest parc està una mica amagat, està adalt del poble i de nit es unamica perillós ami personalment no m'hagrada gaire, els nens petits, no van gaire només si estan per aquella zona i son basstant grandets els petits encara no van allà, jo vic al costat just d'aquest parc i avegades vaig a pasar l'estona, jugu allà desde ben petita i la veritat esque és el parc que més m'hagrada encara que no tingui res, a vosaltres quin es el parc que us agrada més?

El Parc de la font de la Malesa


Aquest parc ami no m'hagradat mai, perquè avegades hi ha nen el que passa esquè aquests nens sempre es posen a dalt al parc de les set fonts que està just a baix llavors, els nens prefereixen jugar al parc de les 7 fonts ja que hi ha més espai i com ja he dit l'estiu hi ha molta sombra en canvi en aquest no hi ha gens de sombra, i hi ha molt poca cosa per els nens, os explicaré el que m'ha passat ami,
un dia estaba en aquest parc, i van venir molts i molts nens per aquí, jo hem vaig espantar molt i després van venir uns nens més grans i van dir, aixó no es per vosaltres si no per nosaltres, jo no veia just tot això perque avera vale que hi ha molts parcs per els petits, i els grans també tenim dret a tenir alguna cosa, però el que vull dir amb això és què els nens tenen tot el dret a jugar en els seus parcs, vosaltres creieu bé el que ha fet aquest xicot?

El parc del torrent.



Aquest parc què està totalment abaix del tot del poble, ningú va gens, perquè com està abaix del tot esà sempre molt solitari feia anys abans la gent anava a fer botellons i demés ja que tot estava bastant tancat i no hi ha apenes coses perquè els nens juguin, va haver una temporada que els nens anaven a jugar però com l'Ajuntament considerava que no hi havia suficients nens va tancar l'aigua de la font que es un lleó però no hi havia aigua corrent, llavors els nen van deixar d'anar i avui día no hi va casi ningú jo he anat per fer la fotogràfia i he tingut fins a por d'anar allà abaix, estava tot solitari no s'escoltava res, i quan he fet la fotogràfia hi havia un home molt estrany passejant per allà i la veritat esque he pasat una mica de por,a vosaltres os agrada anar per allà?

El Parc del camp de futbol.

Aquest es un parc que està al costat del camp de futbol vell, ja que han fet dos parcs, aquest parc, està bastant bé, perquè cuan els germans d'aquests nens petits juguen a futbol, ells estan dementres aquest parcno hi ha mé iha alguns columpis, el tobogan i poc més, però per jugar aquests nens petits està molt bé.
Jo amb tots aquests parcs que estic posant, es perquè veigeu que fan molts parcs, que no fan falta per a res, es a dir que hi ha masses però si l'Ajunament ho considera així que fassi el que vulgui jo, no ho considero bé.

dissabte, 20 de novembre del 2010

El Parc de les set fonts.




Aquest parc és diu així perque com el seu nom indica té tres fonts, encara que abaix, té perquè els nens puguin jugar i demes.
Van molts nedons i nens a la tarda a jugar al parc, a dalt estan les sets fonts i bancs perque la gent adulta es pugui sentar allà i parlar del què vulguin.
Hi han molts arbres, i fan molta sombra llavors quan es estiu va molt bé perquè com fa sombra no pases gairé calor, jo considero que està molt bé encara que està també apartat del poble a la esquerra.
I una mica més abaix trobem l'altre parc que arà l'explicaré però aquest és més gran llavors va molta gent.
Realment el que considero es què encomptes de fer parcs bé i tal fan parcs, absurts ja que jan molts i parcs un al costat del altre que no se ni perquè els fan,poden gastar aquests diners per unes altres cosas amb més utilitzades un exemple molt bó son les carreteres a les urbanitzacions que considereu vosaltres?

dimecres, 17 de novembre del 2010

El parc del CTC

Aquest és un parc on està a davant del ctc, i a davant del bar, sempre que pases per allà encara que faci fred, veus a molts nens i a molts pares perquè com està el bar al davant els pares poden anar a pendre's algu mentres els nens estan jugant, com es un lloc, que no està apartat del poble no pasen cotxes ni res van molts nens a psar la tarda, sobretot tos els divendres.
Hi ha molt poca cosa es a dir es un parc només per els més petits perque no hi ha gaire res i es molt petit, per ale més petits hi ha una balla perque no surtin i per els grans tenen la piràmide del ctc, que allà poden jugar i demés i també bancs perque els pares puguin fer la xerradeta.
Jo crec que aquests parcs estan molt bé i encara més si la gent els aprofita encara està millor.

dimarts, 16 de novembre del 2010

Parcs de Masquefa

 A Masquefa tenim molts parcs, la majoría o gairabé tots estan tancats amb unes balles de fusta, i posen un cartell on els nens més grans de dotze anys no poden entrar i de fumar no posa res... Després pases per allà i veus als nens més grans de dotze anys, i el parc és per els nens petits, i a sobre d'això, encara no han prohibit no fumar als parcs però... per la salut dels nens i encara que no siguin els teus fills estàn tragan un fum que no els convé gairé.
Molts pares a casa no fumen perquè els seus fills no es tragin el fum i desprçés van al parc i es traguen el de l'altre persona, creieu que això es normal?
En la meva opinió crec que encara que sigui el teu fill i pots fer al que vulguis, que pensis en els altres nens, i tenir una miqueta d'educació.
Sempre que pases per aquests parcs veus als nens jugant SOLS i a les mares, amb el cigarrillo, fent la xerradeta.
Jo això no ho veig normal..
Si vas al parc no que juguis amb els nens però si anant vigilant-los, no anar al parc com una costum.
Estan fent remeis per qeust tipus de casos, però això crec que pasarà com tot és posarà el remei i la gent no farà ni cas el que tenen que fer es fer cada escú el que creu i pensar en els nens que encara estan per formar-se.
Que creieu d'això? Ho veieu normal?
Jo en la meva opinió es el pitjor que es pot fer..., 
Un altre tema d'això,són els nens que es cauguen i després les mares, li foten la culpa al nen perquè s'ha caigut.
Jo tampoc li estic posant la culpa als pares jo el que dic es que, si estas parlant amb les amigues.. i no vigiles gaire al nen no li encomanis tota la culpa perquè el nen no la té tota.
Si aquest pare o mare estigues per el nen no s'hagues fet gairé mal... o no tingués tant la culpa, si aun nen li deixes fer el fa tot tens que tenir el seus limits i si va a jugar sol com a minim vigilar-lo.
Que en creieu?

El parc sol

Aquest parc es un parc que està a dalt del poble, on es aquest parc no té nom però jo considero que es diu el parc sol perquè, com podeu veure ala foto, es un parc que té dos plantes una on hi ha els bancs i això per sentar-se i l'altre un tubogan i això, mai hi ha ningú, la explicació es bastant clara, perquè aquest parc està anant cap el poligon on hi ha una carretera, on pasen molts pobles perquè es el principi del poble, llavors els pares no porten als seus fills per por que s'envallin ala carretera i els atropellin, i si van anant els nens si arribaria un moment que anessin tots els nens però com no va ningú, llavors aquell parc està sol, i també un altre cosa esque tots els parcs tenen la seva balla de fusta perquè els nens no puguin sortir i aquí no hi ha cap balla de fusta ni res està completament a l'aire lliure.